dentall-softwareتمام آنچه که قرار است به عنوان اطلاعات یا داده ذخیره شود بایستی ابتدا توسط نرم‌افزارها پردازش شوند. حال این اطلاعات می‌تواند شامل تصاویر رادیولوژی، پرونده پزشکی بیماران،‌ اسناد حسابداری، اطلاعات انبار و خرید و فروش‌ها، وضعیت نوبت بیماران، اطلاعات پرسنلی کارمندان، اطلاعات بیمه، اسناد و مدارک بایگانی شده و اسکن شده، اطلاعات دارویی، اسکن‌های سه‌بعدی دهان و دندان، تصاویر رنگی بیماران در طول درمان، اطلاعات پزشکان و جزئیات کارکرد آنان، نرم‌افزارهای آموزشی و شبیه‌سازی، سیستم‌های عکسبرداری درون دهان، سیستم ارتباط با بیماران، سامانه‌های مدیریت تماس‌های تلفنی، و ده‌ها نوع اطلاعات دیگر همگی توسط نرم‌افزارهای مختلف مدیریت و پردازش می‌شوند.

نکته‌ای که در این میان از اهمیت بالایی برخوردار است کیفیت و توانمندی نرم‌افزارهایی است که برای مدیریت این اطلاعات به کار می‌رود. ایده‌آل‌ترین وضعیت زمانی است که تا حد ممکن این نرم‌افزارها به صورت متمرکز و یکپارچه عمل کنند و یا امکان تعامل با یکدیگر را داشته باشند چون در این صورت می‌تواند از تکرار ورود و نگهداری اطلاعات که ریسک خطا و مشکل را افزایش می‌دهد جلوگیری کرد و راهکارها و ایده‌های بهتری در اجرای نیازها با هزینه کمتر و کارایی بالاتری پیاده سازی کرد.

این نوید را می‌دهیم که دنتال این افتخار را دارد که نمایندگی تعدادی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای مدیریت کلینیک در ایران را در اختیار دارد و در سایر زمینه‌ها نیز همواره در حال آزمایش و بررسی نرم‌افزارهای دیگر است و روز به روز تلاش می‌کند سرویس‌هیا نرم‌افزاری پیشرفته تری را ارائه نماید.

با توجه به تنوع بسیار زیاد نرم‌افزارها و نیازهای موجود در این حوزه، تیم دنتال بر اساس تحلیل و نیازسنجی‌هایی که در خصوص هریک از پروژه‌ها انجام می‌دهد بهترین راهکار را پیشنهاد می‌نماید و چنانچه مرکز شما از قبل نیز از نرم‌افزارهای دیگری استفاده نماید تلاش می‌کند نرم‌افزارها یا سیستم‌های جدید را تا حد ممکن سازگار با نرم‌افزارهای فعلی طراحی و ارائه نماید.

بخشی از قابلیت‌های سیستم‌های نرم‌افزاری که توسط دنتآل به عنوان نمایندگی ارائه می‌شود:

 

اطلاعات پایه:

– تعریف انواع بیماری‌های سیستمیک جهت تسریع درج بیماری‌ها در پرونده بیمار به عنوان وضعیت عمومی بیمار

– ثبت بخش‌های مختلف کلینیک و تخصیص کاربران سیستم به بخش‌های مربوطه

– ثبت داروهای ژنریک برای درج در پرونده بیمار

– درج خدمات و اطلاعات کلینیک

– ثبت اطلاعات پزشکان همکار

بیماران:

– پذیرش بیمار

– تشکیل پرونده و ثبت اطلاعات دموگرافیک وی در پرونده الکترونیک

– ثبت تصویر و الصاق آن به پرونده بیمار

– قابلیت مشاهده و چاپ و ویرایش اطلاعات پرونده بیمار

– مشخص کردن سرپرست خانواده و نوع رابطه بیمار با سرپرست در راستای طرح پزشک خانواده

– اخذ امضای الکترونیک بیمار جهت تایید صحت مطالب درج شده در پرونده وی

– جستجوی سریع پرونده‌ بیماران

– ثبت و ویرایش اطلاعات سلامت و نکات بالینی و نتایج معاینات و سابقه پزشکی و سابقه خانوادگی و خدمات ارائه شده به بیمار در پرونده‌پزشکی بیمار

– هشدار به دندانپزشک به صورت اتوماتیک در خصوص ابتلا به بیماری‌های خاص و یا سابقه پزشکی بیمار در بخش‌های مختلف

– اسکن و درج مدارک پزشکی و تصاویر رادیوگرافی همراه بیمار

– ثبت کلیه خدمات انجام شده برای بیماران

– ثبت معاینات دهانی و دندانی به صورت گرافیکی

– ثبت تشخیص و درمان بر روی چارتدندان(شیری-دائمی) در پرونده دندانپزشکی

– ارائه نسخه برای بیمار و یا ارجاع بیمار به پزشک دیگر با استفاده از قلم نوری

– تعیین وقت ملاقات برای بیماران با توجه به ساعات حضور هر یک از پزشکان به همراه امکان مشاهده  تمامی قرار ملاقاتهای ثبت شده در یک روز خاص برای یک دندانپزشک

– درج نحوه حضور بیماران در وقت‌های ملاقات تعیین شده برای شناسایی بیماران بدقول

– تهیه گزارش‌های متنوع و کاربردی از اطلاعات ثبت شده مانند گزارش بیماران بدقول، گزارش وقت‌های ملاقات تعیین شده به ازای بیماران و پزشکان و گزارش درمان‌های انجام شده بر روی بیماران

دندانپزشکان:

– ثبت اطلاعات شناسایی پزشکان کلینیک همراه با درصد کارکرد روز و شب هر دندانپزشک و وقت های حضور در کلینیک در کنار تقویم ماهانه ساعات حضور آن‌ها

– ثبت اطلاعات شناسه کارمندان کلینیک و روزهای حضور هر یک

– ثبت ورود / خروج کارمندان و گزارش آن

– ارائه گزارش عملکرد و خدمات ارائه شده توسط هر یک از دندانپزشکان بر اساس تاریخ درمان یا پرداخت بیمار به همراه گزارش خلاصه عملکرد

حسابداری:

– درج هزینه‌های مختلف کلینیک

– ارائه دفتر چک با امکان ثبت تاریخ سررسید چک جهت یادآوری و گزارش چک‌های دریافتی و پرداختی

– ثبت گروه های تخفیف مختلف و مدیریت تعرفه تخفیف ها روی درمان های مختلف با امکان تخصیص یک گروه تخفیف به یک بیمار

– مشاهده وضعیت بدهکاری خانواده بیمار در پرونده مالی بیمار

– صدور و چاپ قبض‌های دریافت و پرداخت با قابلیت دریافت و عودت ودیعه

– تهیه گزارش‌های مختلف مالی مانند گزارش چک های دریافتی، گزارش هزینه ها، گزارش بیماران بستانکار، گزارش بیماران بدهکار، گزارش وجوه دریافتی و صورتحساب بیماران

بیمه:

– مدیریت بیمه ها

– مشاهده و ویرایش تعرفه هر یک از بیمه‌ها روی خدمات و درمان‌ها

– مشاهده بیمه‌ها با درصد مربوط به بیمه‌گذار و محاسبه اتومات سهم بیمار

– ثبت مراجعات بیماران براساس سازمان طرف قرارداد و یا بیمه‌های مختلف

– تعریف سقف پوشش بیمه برای بیمار

– تهیه لیست بیمه و ذخیره خروجی روی دیسکت،

– گزارشگیری براساس انواع بیمه و تاریخ

انبارداری:

تعریف فروشگاه‌ها و سازمان‌های فروشنده کالا

– تعریف کالا و ثبت ورود به انبار یا خروج از آن

– مدیریت مالی پرداخت‌های انجام شده به شرکت‌های فروشنده طرف قرارداد و تهیه گزارش از آن

– تهیه گزارشات متنوع انبارداری مانند گزارش پرداختی به شرکت های فروشنده کالا، گزارش کالاهای بیش از حداکثر موجودی، گزارش کالاهای کمتر از حداقل موجودی، گزارش کالاهای به نقطه سفارش رسیده، گزارش ارزش مالی کالاهای موجود در انبار، گزارش رهگیری کالاها، گزارش کالاهای تحویلی به افراد، گزارش کالاهای نزدیک به انقضا، گزارش کالاهای خریداری شده به ازای یک سند پرداخت

لابراتوار:

– مدیریت خدمات لابراتوار

– تعریف و مدیریت لابراتوارها

– ثبت لابراتوار-هزینه خدمت

– ثبت سفارش لابراتوار همراه با امکان ثبت مرحله کار مانند تحویل کار به لابراتوار و دریافت کار از لابراتوار جهت پیگیری وضعیت هر سفارش

مدیریت مالی پرداخت به لابراتوارها و گزارش پرداختی به لابراتوارها

تهیه  گزارش لابراتوار بیماران و گزارش سفارشات به لابراتوارها

پیامک:

ثبت متن پیامک و مدیریت پیامک ها

ثبت متن پیامک خدماتی-درمانی و مدیریت پیامک های خدماتی درمانی

مدیریت پیامک رویدادها مانند وقت ملاقات، تبریک تولد، تشکیل پرونده، پرداخت بیمار، یادآوری سررسید چک بیمار، پیامک به بیماران بدهکار و نیز پیامک خلاصه کارکرد هر دندانپزشک

امکانات:

یادآوری های امروز برای یادآوری اتوماتیک رویدادها در بدو ورود به نرم افزار مانند یادآوری وقت های ملاقات، چک های دریافتی، انقضای کالاها، نقطه سفارش کالاها و تحویل سفارش لابراتوار

– دفترچه تلفن طبقه‌بندی شده براساس شماره‌ تلفن‌های بیماران، پزشکان، لابراتوارها و شرکت‌های فروشنده کالا

مدیریت:

– ثبت بی‌نهایت کاربر در سیستم و تعریف سطوح دسترسی برای هر یک در قالب گروه های کاربری

– مدیریت رمز عبور برای کاربران

– گزارش‌گیری از فعالیت‌های انجام شده توسط هر یک از کاربران سیستم به عنوان گزارش اتفاق ها

– قابلیت پشتیبان‌گیری اتوماتیک و بازگردانی فایل پشتیبان

  • امکان اتصال به ماژول اثر انگشت، کارت هوشمند یا امضای الکترونیک
  • امکان اتصال به ماژول فراخوان نوبت
  • امکان اتصال به سامانه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)