این توافقنامه توسط ما بین گروه فناوری اطلاعات دنتآل (سهامی خاص) که در این توافقنامه ‘دنتآل’ نامیده می شود از یک طرف و شما (وکیل، نماینده، وارث و جانشین شما نیز در این قرارداد مشتری خطاب می شود) که در این توافقنامه ‘مشتری’ نامیده می شوید از طرف دیگر، تنظیم شده و از لحظه تائید که بعنوان امضای الکترونیکی شما تلقی می گردد معتبر و قابل اجراست.

تغییرات تعرفه

>> در صورتی که تعرفه یک سرویس در هنگام استفاده آن سرویس تغییر نماید، خریدار در صورتی که تمایل به ارتقاء سرویس فعلی داشته باشد، باید قیمت های جدید را رعایت نماید. بنابراین خدماتی که با تعرفه قبلی خریداری شده اند تنها تا پایان همان دوره ارائه می گردند.
>> درصورت تمایل مشتری به ارتقاء سرویس میزبانی، این ارتقاء از یک سرویس به سرویس بالاتر از همان نوع صورت می گیرد.
>> روش محاسبه هزینه در چنین شرایطی به این صورت است:
– میزان استفاده کاربر از سرویس فعلی بصورت ماه شمار محاسبه شده و باقی مانده مبلغ به او برگردانده می شود و سپس هزینه سرویس جدید با توجه به تعرفه موجود محاسبه می شود.
– سرویس های خریداری شده توسط مشتری تنزل داده نخواهد شد و تنها در هنگام تمدید سرویس این امکان وجود دارد که فضای فعلی حذف و فضای جدید تهیه شود که در این صورت کلیه اطلاعات باید بار دیگر بارگذاری شوند.
– تغییرات صورت گرفته در تعرفه از طریق وب سایت گروه فناوری اطلاعات (www.dentall.ir) منتشر شده و مشتری می بایست از این تعرفه ها در هنگام خرید تبعیت نماید. مگر در شرایطی که پیش فاکتوری وجود داشته باشد که پیش از این تغییرات صادر شده باشد.

شرایط

علاوه بر تمامی نقل و انتقالات مالی انجام شده توسط مشتری، مشتری با شرایط این توافقنامه در مورد نقل و انتقالات مالی که توسط هر کسی که بعنوان جانشین مشتری یا هر کسی که از اشتراک ایجاد شده توسط مشتری در دنتآل استفاده می کند انجام می شود نیز موافقت می کند، حتی درصورتی که نقل و انتقال به جانشینی از مشتری انجام نشده باشد.

هزینه و پرداخت

کلیه هزینه ها بلافاصله در هنگام ارائه خدمات و محصولات پرداخت می شوند و غیر قابل بازگشت می باشند مگر اینکه به نوعی صریحا ذکر شده باشد، حتی اگر خدمات مشتری قبل از مدت زمان تعیین شده به حال تعلیق درآید، قطع و یا واگذار گردد.

دنتآل صریحا این حق را برای خود محفوظ می دارد که قیمت گذاری را بوسیله پست الکترونیک و یا بر روی وب سایت رسمی خود (www.dentall.ir) اطلاع دهد. پرداخت توسط مشتری با ارائه کارتهای اعتباری تعیین شده، واریز به حساب بانکی، چک های حقیقی و حقوقی و روشهای دیگری که رسماً اعلام شده است با استفاده از سیستم پیش پرداخت دنتآل قابل انجام است. مشتری می تواند از طریق روشهای پرداخت تعیین شده، حساب پیش پرداخت خود را شارژ نماید.
چنانچه قرارداد، پرداخت ماهانه داشته باشد تاریخ پرداخت صورتحساب ماهانه مشتری براساس نرخ خرید تعیین می شود مگر اینکه تاریخ خرید بعد از بیست و نهم ماه باشد.در این صورت تاریخ پرداخت صورتحساب بیست و نهم هرماه خواهد بود.چنانچه قرارداد پرداخت سالانه و یا طولانی تر داشته باشد و گزینه تمدید اتوماتیک را انتخاب کرده باشد، دنتآل به طور اتوماتیک سرویس مورد نظر را تمدید خواهد کرد و مبلغ آن را از موجودی پیش پرداخت حساب مشتری بر اساس نرخ های جاری دنتآل دریافت خواهد کرد.
چنانچه به هر دلیل دنتآل موفق به دریافت بدهی مشتری، از طریق روشهای پرداخت تعیین شده بابت خدمات و محصولات نشود، مشتری موافقت می نماید که دنتآل مشتری را برای تسویه بدهی تحت پیگرد قانونی قرار دهد. چنانچه پرداختهای مشتری توسط کارت اعتباری انجام گیرد و اگر به هر دلیل دنتآل نتواند کل مبلغ بدهی مشتری بابت محصولات و خدمات را از کارت اعتباری وی دریافت نماید مشتری موافقت می نماید که دنتآل مشتری را برای تسویه بدهی تحت پیگرد قانونی قرار دهد. بمنظور تسویه بدهی، دنتآل خود را مجاز می داند تا بلافاصله سرویس مشتری را که بوسیله مشتری یا از طریق وی تهیه و یا تمدید شده اند بدون هیچگونه اطلاع قبلی لغو و یا مسدود نماید.
صورت حساب هزینه ها از طریق روش پرداخت انتخابی مشتری دریافت می شود. مشتری می تواند هر زمان که مایل باشد روش پرداخت خود را با ورود به قسمت ‘افزایش اعتبار’ خود تعیین نماید. مشتری توافق می کند که در مورد تمدید خدمات دریافتی خود به طور کامل مسئول بوده و چنانچه دنتآل موفق به دریافت هزینه سرویس مشتری از طریق روش پرداخت انتخابی وی نشود، دنتآل هیچ مسئولیتی در قبال مشتری و یا شخص ثالث نخواهد داشت.

توافقنامه و تغییرات

مشتری متعهد می شود که با تغییراتی که ممکن است دنتآل هر از چندگاهی در این توافقنامه ایجاد کند موافقت نموده و محدودیتهایی را که پس از اعمال این تغییرات ایجاد می شود رعایت نماید. چنانچه خدمات و یا محصولات دنتآل را تهیه نماید، این توافقنامه باید به طور کامل و تا زمانی که از خدمات و محصولات استفاده می کند و از مزایای آن بهره می برد، اجرا شود. چنانچه مشتری در استفاده از محصولات و خدمات دنتآل انصراف دهد، هیچ وجهی از سوی دنتآل مسترد نمی گردد. مشتری می پذیرد که در صورت تمایل به قطع استفاده از خدمات دنتآل مسئول خواهد بود که این موضوع را به دنتآل اطلاع دهد. بدیهی است اطلاع رسانی مشتری نباید زودتر از ۱۵ روز پیش از تاریخ پرداخت و دیرتر از ۳ روز پیش از تاریخ پرداخت صورت گیرد.

عدم استفاده غیر قانونی و خلاف شرع

مشتری موافقت می نماید که هیچگونه استفاده خلاف قوانین و مقررات جاری جمهوری اسلامی ایران و همچنین قوانین جاری بین الملل انجام ندهد. چنانچه دنتآل به علت استفاده غیرقانونی مشتری از خدمات و محصولات و یا به دلیل ارسال هرزنامه (spam) و یا موارد غیر اخلاقی اطلاعات مشتری را حذف و اقدامات اصلاحی انجام دهد هیچگونه وجهی قابل استرداد به مشتری نخواهد بود. دنتآل حق آشکار ساختن هرگونه اطلاعات را برای اجرای قوانین، مقررات و بطور کلی روال قانونی و درخواست دستگاه های قضایی و دولتی، ضروری می داند و همچنین حق ویرایش، رد، ارسال یا حذف هرگونه موارد یا اطلاعات را به صورت کلی یا جزئی به صلاحدید دنتآل در هر زمان برای خود محفوظ می دارد. چنانچه خدمات یا محصولاتی توسط مشتری تهیه شده باشد دنتآل اجباری برای نظارت بر استفاده مشتری از خدمات و محصولات را ندارد. دنتآل این حق را برای خود محفوظ می دارد که استفاده از خدمات و محصولات را بررسی نموده و به اختیار خود آنرا لغو نماید. دنتآل مجاز است دسترسی مشتری به خدمات و محصولات را در هر زمان و به هر دلیل بدون اطلاع قبلی قطع و یا مسدود نماید. چنانچه استفاده مشتری از محصولات و خدمات منجر به اقدام و یا تهدید قانونی علیه دنتآل، شرکتهای وابسته و یا شرکاء گردد، دنتآل مجاز خواهد بود بدون در نظر گرفتن نتیجه این اقدامات به ادامه سرویس دهی به مشتری خود خاتمه دهد. دنتآل همه حسابها را برای استفاده بیش از حد فضا و یا پهنای باند، مورد بررسی قرار می دهد و در صورت مشاهده استفاده بیش از میزان تعیین شده، بمنظور دریافت هزینه مازاد و یا قطع سرویس مشتری اقدام می نماید. چنانچه استفاده مشتری از محصولات و خدمات حاوی هرزنامه (spam) و یا موارد غیر اخلاقی باشد دنتآل مجاز به لغو سرویس مشتری خواهد بود. اعمال غیراخلاقی عبارتند از اعمالی که جهت افترا زدن، آسیب زدن، سوء استفاده، تهدید، بدگویی و آزار اشخاص ثالث طراحی شده اند، اعمالی که مغایر با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و بین الملل می باشند، اعمالی که جهت تشویق دیگران به رفتارهای غیرقانونی از قبیل و نه محدود به جنایت، استفاده غیراخلاقی از تصاویر کودکان و … طراحی شده اند. اعمالی که حریم شخص ثالث و یا یک نژاد یا ادیان و مقدسات را مورد تعارض قرار می دهند. فعالیتهایی که جهت جعل هویت شخص ثالث، وارد شدن به رایانه و یا شبکه دیگران به طور غیرمجاز (هک کردن)، انتشار ویروسهای اینترنتی و اعمال تخریب دیگران طراحی شده اند و یا فعالیتهایی که به هرصورت منجر به آزار کودکان گردد. بدیهی است اعمال غیراخلاقی تنها به موارد فوق محدود نمی گردد.

عدم استفاده غیرقانونی

دنتآل همه حسابها را برای استفاده بیش از حد فضا و یا پهنای باند، مورد بررسی قرار می دهد و در صورت مشاهده استفاده بیش از میزان تعیین شده، بمنظور دریافت هزینه مازاد و یا قطع سرویس مشتری اقدام می نماید.همچنین در صورتیکه به علت ترافیک بیش از حد یا استفاده ناگاهانه و یا به عمد از اسکریپتها PHP , Perl , CGI که موجب تخریب و یا استفاده بیش از حد از منابع سرور شود،موجب قطع دسترسی کاربر بدون اطلاع قبلی خواهد شد.

اطلاعات صحیح

مشتری موافقت می نماید که با به روز نمودن اطلاعات خود (درصورت لزوم) هنگام استفاده از خدمات و محصولات دنتآل اطلاعات صحیح در اختیار دنتآل قرار دهد و دنتآل برای برقراری هرگونه ارتباط با مشتری از اطلاعات ارائه شده توسط مشتری استفاده نماید. چنانچه اطلاعاتی که ارائه می دهد نادرست، مبهم یا ناقص باشد و یا دنتآل شبهه مستدلی در مورد نادرست بودن، مبهم بودن، ناقص بودن و یا دقیق نبودن اطلاعت شما داشته باشد دنتآل به صلاحدید خود مجاز خواهد بود خدمات مشتری را قطع و حساب وی را مسدود نماید.

عدم ارسال هرزنامه (spam)، تسویه خسارت

دنتآل به محض مشاهده ارسال هرزنامه (spam) از یک حساب و یا تشخیص مرتبط بودن آن حساب با ارسال هرزنامه (ها) و یا نامه های ناخواسته (Bulk Mail) آن حساب را مسدود خواهد کرد و علاوه بر این، مشتری متعهد به پرداخت کل مبلغ خسارت تعیین شده پس از برآورد خسارات وارد شده به دنتآل می باشد. مشتری تائید می کند که مفاد سیاستنامه عدم ارسال هرزنامه دنتآل را مطالعه و درک نموده و رعایت کردن آنها را پذیرفته است. این شرایط برای استفاده از تمامی خدمات و محصولات قابل اجراست.

تغییرات فنی

>> شرکت دنتآل به منظور ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده، این حق را دارد که اقدام به اعمال تغییرات در سرویس های موجود نماید. در صورتی که در این مواقع سرویس مشتری تحت تاثیر قرار بگیرد، وب‌سایت دنتآل وظیفه دارد این موضوع را توسط وب سایت یا از طریق ارسال به آدرس ایمیل مشتری طی یک ماه تا یک روز قبل از آن به اطلاع او برساند. مشتری نیز باید شرایط بوجود آمده را درک نموده و خود را با این تغییرات سازگار نماید.
>> هرگاه به دلیل اضطرارهای بوجود آمده وب‌سایت دنتآل امکان اطلاع رسانی نداشته باشد، در چنین شرایطی دنتآل هیچ مسئولیتی در این قبال نخواهد داشت.
>> همچنین مشتری به وب‌سایت دنتآل این وکالت را می دهد که به منظور ارتقاء کیفیت سرویس ها می تواند بر روی خدمات و محصولات فعالیت های فنی (سخت افزاری و نرم افزاری) انجام دهد.

پرداخت غرامت

مشتری توافق می کند که از دنتآل، پیمانکاران، نمایندگان، کارمندان، مدیران، سهامداران و وابستگان آن در مقابل هرگونه ضرر، مسئولیت، آسیب و یا هزینه شامل حق الوکاله که ناشی از ادعا، عملکرد و یا تقاضای شخص ثالث در ارتباط با مشتری (شامل نمایندگان مشتری و یا هر فرد دیگر که از اشتراک، محصولات یا خدمات مشتری با و یا بدون اجازه مشتری، استفاده از خدمات و محصولات که مشتری از دنتآل خریداری نموده است) و یا نقض مفاد توافقنامه های موجود در این توافقنامه باشد، محافظت کرده و غرامات اجتماعی را پرداخت نماید. علاوه بر این مشتری موافقت می نماید که از دنتآل در مقابل هرگونه ضرر، مسئولیت، آسیب یا هزینه شامل حق الوکاله که ناشی از نقض ضمانتها ذکر شد و در این توافقنامه به هرگونه عملکرد خلاف از جانب مشتری، هر ادعایی مبنی بر اشتراک شما به کپی رایت ، علامت تجاری، حق مالکیت معنوی شخص دیگر باشد محافظت کرده و غرامات احتمالی را بپردازد. این غرامات علاوه بر غرامتهایی است که مشتری از طرف خود پرداخت می نماید. چنانچه شکایتی علیه دنتآل در حال اجرا یا ارسال باشد دنتآل باید در این مورد مطلع گردد. قصور از جانب مشتری در مورد ارسال این تعهدنامه به منزله نقض موارد این توافقنامه خواهد بود. دنتآل مجاز خواهد بود در مقابل چنین ادعاهایی به روش جدید خود از خود دفاع نماید. مشتری متعهد می شود که در صورت بروز چنین ادعاهایی بلافاصله دنتآل را جهت کنترل امور در جریان قرار داده و در تمام مراحل به طور کامل با دنتآل همکاری نماید و همچنین توافق می نماید چنانچه دنتآل متوجه اقامه مشکلات نهاد دولتی، اداری یا قضایی در رابطه با اشتراک مشتری در دنتآل گردد، علاوه بر تغییر کنترل اشتراک مشتری هرگونه اقدام دیگری را که جهت رعایت قوانین دولتی، اداری یا قضایی لازم بداند تا زمان خاتمه اجرا انجام دهد.

رفع مسئولیت (Disclaimer)

دنتآل تحت هیچ شرایطی در برابر خسارات غیرمستقیم و اتفاقی (از قبیل از دست رفتن اطلاعات و …) مسئولیتی ندارد، حتی اگر این ادعا بر اساس قرارداد، نقض گارانتی (صریح یا ضمنی)، نقض توافقنامه و رویه های جانبی آن بوده و یا عدم توانایی مشتری در استفاده از محصولات و یا خدمات دنتآل و یا به هر علتی سبب از دست رفتن اطلاعات و فایلها باشد، هرچند دنتآل احتمال چنین خسارتی را گوشزد نموده است. در برخی شرایط مسئولیت در برابر خسارت ممکن است از حالات فوق مستثنی گردد که در چنین شرایطی مسئولیت دنتآل محدود به قانون می گردد. مشتری موافقت می کند که در هیچ شرایطی حداکثر مسئولیت تقبل شده توسط دنتآل در برابر خسارات احتمالی، بیش از کل مقدار پرداختی به ازای خدمات و محصولات مشخص خریداری شده نگردد.

قوانین حاکم، محل دادرسی، عدم اجازه شکایت

مشتری موافقت می نماید که محل دادرسی پرونده های مربوط به خدمات و محصولات ارائه شده توسط دنتآل در دادگاه تهران و یا کمیته مبارزه با جرائم رایانه ای واقع در تهران باشد. مشتری مجاز نخواهد بود در مسائلی که در این توافقنامه روشن شده اند شکایتی به دادگاه ارائه دهد.

عودت وجه

در هر معامله از راه دور مصرف کننده باید حداقل ۷ روز کاری وقت برای انصراف از قبول خود بدون تحمیل جریمه و یا ارائه دلیل داشته باشد در زمینه کالا تنها هزینه تحمیلی بر مصرف کننده، هزینه باز پس فرستادن کالا خواهد بود.

امنیت حساب

مشتری متعهد می گردد که محرمانه بودن کلمه عبور و اطلاعات حساب خود را حفظ نماید. مسئولیت تمامی عملیاتی که بوسیله حساب مشتری انجام گیرد به عهده خود مشتری است. چنانچه استفاده غیرمجاز و یا ناقض امنیت صورت بگیرد باید سریعا به دنتآل اطلاع داده شود.بدیهی است دنتآل هیچگونه مسئولیتی در قبال هرگونه ضرر و زیان که بر اثر استفاده فرد دیگری از کلمه عبور و یا حساب مشتری با و یا بدون اطلاع مشتری انجام شده نمپذیرد. مشتری همچنین موافقت می نماید که مسئولیت خسارتهای وارده احتمالی به دنتآل یا دیگر مشتریان که در اثر استفاده افراد متفرقه از حساب یا کلمه عبور مشتری بوده به عهده مشتری می باشد. مشتری می بایست به دلایل امنیتی اطلاعات دسترسی به حساب خود را در جای امن نگهداری نموده و در مورد عدم دسترسی دیگران به اطلاعات حساب، نام کاربری و کلمه عبور خود احتیاط نماید. بدیهی است مسئولیت تمامی عملیاتی که از طریق حساب مشتری انجام می گیرد، چه بوسیله خود مشتری و چه بوسیله جانشین و نماینده وی و یا افراد متفرقه و یا به هر طریق دیگر، به عهده مشتری می باشد. دنتآل از پذیرفتن مسئولیت هرگونه فعالیت انجام شده در حساب مشتری با و یا بدون اجازه مشتری خودداری می کند.

نسخه پشتیبان (Backup)

پشتیبان گیری از فایلها و بانکهای اطلاعاتی به صورت دوره‌ای توسط دنتآل انجام می گیرد. بدیهی است با توجه به امکانات موجود برای پشتیبان گیری توسط خود کاربران، ایشان موظفند خود نیز به طور جداگانه نسبت به تهیه نسخه پشتیبان برای سایت و بانک اطلاعاتی اقدام نمایند. با توجه به اینکه محتوای ایمیل ها دائماً در حال تغییر می باشند امکان تهیه نسخه پشتیبان از ایمیلها وجود ندارد. کاربران برای تهیه نسخه پشتیبان می توانند محتوای ایمیل های خود را با برنامه های Pop3 مانند Outlook دانلود نمایند.

وضعیت اضطراری

دنتآل همه تلاش خود را برای پایدار نگهداشتن خدمات و محصولات انجام می دهد، با این همه مشکلات تفکیکی خاص و سایر عوامل خارج از کنترل دنتآل هر از چندگاهی ممکن است منجر به وقفه در سرویس دهی دنتآل گردند. مشتری موافقت می نماید دنتآل را برای نتایج این وقفه ها مسئول نداند.

ابلاغ های قانونی

کلیه ابلاغها و اعلانات دنتآل (بجز موارد نقض توافقنامه) در وبسایت اعلام خواهند شد. اخطارهای مربوط به نقض قرارداد به پست الکترونیک و یا آدرس پستی مشتری ارسال می شوند. در هرصورت تاریخ دریافت ابلاغ ۵ روز پس از ارسال آن در نظر گرفته می شود. اعلانات و ابلاغهای مشتری به دنتآل میبایست به پست الکترونیک موجود در سایت دنتآل و یا از طریق پست سفارشی به آدرس دفتر واقع در ت۳ران، بلوار فردوس غرب، ورزی جنوبی، پلاک ۲۸، واحد ۳۳ ارسال گردد.

دامنه

>> نام Domain (ها) پس از ثبت تغییر نخواهد کرد، برای تغییر آنها می بایست نام جدیدی ثبت گردد، وجه دریافت شده پس از ثبت مسترد نخواهد شد.
>>از آنجا که تمدید دامنه های منقضی شده به مدت محدودی و با پرداخت جریمه به مرکز ثبت آن (Registry) امکان پذیر می باشد، توصیه می شود قبل از تاریخ انقضا، اقدام به تمدید آنها نمائید. بدیهی است مبلغ جریمه توسط مرکز ثبت (Registry) تعیین می گردد.

سرویس میزبانی

>> زمان انتظار برای مشاهده و استفاده از هر سایت جدید در تمام اینترنت (در صورت دارا بودن سرویس میزبانی)، ۲۴ ساعت پس از ثبت Domain جدید و یا تغییر Name Server دامنه قبلاً ثبت شده، می‌باشد.
>> سرویس میزبانی وب ، حداکثر تا یک هفته اول پس از خرید قابل انتقال به Domain دیگر بوده، یا وجه آن با کسر ۲۰% کارمزد عودت داده می شود.
>> تاریخ پایان ثبت Domain میزبانی وب، توسط پست الکترونیک اعلام خواهد شد، برای تمدید حداقل ۱۰ روز قبل از آن به صورت آنلاین از طریق کنترل پنل کاربری و یا از طریق تیکت و یا ارسال ایمیل به به Sales@dentall.ir اقدام فرمائید.بدیهی است پس از تاریخ پایان،وب‌سایت دنتآل هیچگونه مسئولیتی در قبال دامنه و یا بازگرداندن فایلها ،تنظیمات و ایمیل ها نمی پذیرد.
>> بارگذاری (Upload) فایلها به عهده متقاضی می باشد.
>> وب‌سایت دنتآل در مقابل عدم اتصال به پورتها و یا عدم کارکرد صحیح پروتکلهایی مانند HTTP ، FTP و …، بصورت سهوی یا عمدی که از جانب سرویس دهنده اینترنت کاربر صورت گرفته است، هیچگونه مسئولیتی را نخواهد پذیرفت، بدیهی است به دلیل اتصال تأمین‌کنندگان اینترنتی دارای مجوز به شبکه دیتا، در صورت بروز اختلال توسط شرکت دیتای مخابرات ایران، عدم اتصال و کارکرد صحیح در تمامی تأمین‌کنندگان متصل به شبکه دیتا واحد خواهد بود.
>> استفاده غیر مجاز از سرویسها مانند سعی در نفوذ «Hack» به سرویسهای دیگر و یا استفاده خارج از موازین جاری کشور، موجب مسدود شدن سرویس مذکور خواهد شد و مسئولیت آن به عهده مالک سرویس خواهد بود.
>> میزان مصرف شده منابع سرویسهای میزبانی (از قبیل فضا، پهنای باند و …) توسط نرم افزار مورد بررسی قرار می گیرند و در صورت مشاهده استفاده بیش از میزان تعیین شده، به منظور دریافت هزینه مازاد و یا قطع سرویس مشتری اقدام می شود.
>> بعد از تاریخ انقضاء سرویسها، وب‌سایت دنتآل هیچ گونه ضمانتی در برگرداندن فایلها، تنظیمات و ایمیل ها به حالت قبل نخواهد داشت.
>> هر گونه اطلاعات و مشخصات مشتریان نزد دنتآل محرمانه تلقی می گردد و افشای هر یک از آنها تنها بر اساس ارائه درخواست مکتوب قضائی امکان پذیر می باشد.
>> با توجه به اینکه منابع سرورها برای سایتهای مختلف به صورت اشتراکی مورد استفاده قرار می گیرد، چنانچه این منابع (از قبیل CPU، RAM و …) به دلیل اختلال برنامه وب سایت مشغول شوند، سرویس مذکور بدون اطلاع قبلی قطع و در صورت تکرار مشمول جریمه خواهد شد. بدیهی است وجه دریافتی بابت سرویس مذکور مسترد نخواهد شد.

ضامن تعهدات

مشتری یا هر شخص دیگر که به نمایندگی از مشتری این توافقنامه را با عمل تائید، به صورت الکترونیکی امضا می نماید، بدین وسیله اعلام می کند و متعهد می شود که دارای حقوق، اختیارات و اعتبار لازم برای اجرای مفاد این توافقنامه را دارا می باشد و هیچ یک از حقوق و مزایای این توافقنامه را به شخص دیگر انتقال نخواهد داد. همچنین متعهد می شود که ۱۸ سال یا بیشتر سن دارد و یا وکیل قانونی وی این شرایط را دارد و به جانشینی وی این قرارداد را امضاء خواهد کرد و تضمین می نماید که تمام کارهایی را که انجام می دهد با علم بر اینکه بر منافع قانونی دیگران آسیب نمیزند و با منافع آنها در تضاد نیست انجام می دهد.

مالکیت معنوی

کلیه حقوق و منافع محصولات و خدمات مربوط به مالکیت معنوی دنتآل متعلق به دنتآل است. مشتری موافقت می کند که هیچ سود یا امتیازی در این مالکیت معنوی به وی منتقل نمی شود و متعهد می شود که هیچ گونه ادعا و درخواستی درباره سود خدمات و محصولات نخواهد کرد. مشتری درک و موافقت می کند که کلیه محتویات و موارد موجود در این موافقتنامه، سایر رویه ها و وب سایت دنتآل مانند سایر حقوق و قوانین مالکیت تحت حفاظت قوانین مختلف حق نشر، حق امتیاز و علامت تجاری در جمهوری اسلامی ایران می باشد و دنتآل صادر کننده امتیاز آن صریحاً تمامی حقوق مربوط به چنین مواردی را برای خود محفوظ می دارد، همچنین مشتری درک و موافقت نموده است که از هرگونه استفاده از بندهای شرح داده شده در بالا به هر نحو بدون داشتن اجازه صریح کتبی از دنتآل یا صادرکننده امتیاز آن منع شده است. هیچ گونه امتیاز یا حقی تحت هرگونه حق نشر، امتیاز، علامت تجاری، علامت خدماتی یا حق مالکیت یا پروانه دیگر بوسیله این توافق نامه به مشتری واگذار نشده است.

عدم وجود ضمانت

دنتآل هرگونه ضمانت صریح یا ضمنی در فروش و غیره را نقض می کند. محصولات و خدمات درست مطابق با آنچه هستند ارائه می شوند. دنتآل هیچگونه ضمانتی مبنی بر اینکه محصولات و خدمات احتیاجات مشتری را برآورده می کنند ، سرویسها قطع نمی شوند، بدون خطا هستند و با معایب برطرف خواهند شد ارائه نمی دهد. دنتآل هیچگونه ضمانتی در مورد صحت و دقت عملکرد محصولات و خدمات و نتایج استفاده از آنها ارائه نمی دهد.

حفظ اطلاعات محرمانه

شما می توانید در این قسمت رویه حفظ اطلاعات محرمانه در دنتآل را مطالعه فرمائید که در مورد تمامی محصولات و خدمات دنتآل اعمال می شود. این رویه در برگیرنده حقوق مشتری و مسئولیت دنتآل در رابطه با حفظ اطلاعات شخصی مشتری است. دنتآل از اطلاعات مشتری بر خلاف و غیر از اهداف و محدودیتهای ذکر شده در رویه حفظ اطلاعات محرمانه، استفاده نخواهد کرد.