معرفی مرکز تماس VoIP ( IP PBX) یا مراکز تلفن تماس دیجیتال:

dental-voip-pbx-telephony-systemsمرکز تماس ویپ (ip pbx)  یا به عبارت عامیانه تر سانترال VoIP نسل جدید از مراکز تماس می باشند که بر بستر شبکه و بر پایه پروتکل آی پی (TCP/IP)   پیاده‌سازی می شوند. حتما شما  یک مرکز تماس معمولی را در یک سازمان یا اداره از نزدیک دیده اید که وظیفه ی  ارتباط دادن داخلی ها ی درون مرکز را به تلفن های مخابراتی دارد. مرکز تماس های ویپ (ip pbx) امکان انتقال صدا، تصویر و پیام های متنی را بر روی بستر شبکه و اینترنت به راحتی برای شما فراهم میکند و باعث یکپارچه سازی ارتباطات شما می شود.

ویپ یا انتقال صدا بر روی پروتکل اینترنت با ترکیب شدن با سیستم های مرکز تماس جدید امکانات جدیدی را به این سیستم‌ها اضافه کرده و با متصل شدن به شبکه اینترنت باعت کاهش هزینه های تماس ها برای هزینه تماس های تلفنی راه دور و تغییر پذیری آسان شده است. از جمله قابلیت هایی که نرم افزاری بودن مرکز تماس به آن اضافه کرده می تواند به سیستم پاسخگوی خودکار (IVR)، مشاهده تماس ها و داخلی ها به صورت زنده، سیستم های گزارش گیری از تماس ها ، سیستم های محاسبه هزینه، ارتباط با درگاه های  ویپ  با استفاده  پروتکل SIP، ایجاد داخلی برای ارتباط مرکز تماس با Skype و google talk و  Lync … .

مرکز تماس دیجیتال دنتآل:

با مرکز تماس حرفه ای دنتآل براحتی می توانید ارتباطات کلینیک خود را یکپارچه کنید. با تماس با تیم دنتآل و دریافت مشاوره همکاران ما بهترین سیستم مرکز تماس را با توجه به قابلیت های درخواست شده از سمت شما ارائه می دهند.

dentall-pbx-voip-dentistry-solutions

برخی از امکانات مرکز تماس دیجیتال دنتآل:

  1. نصب و پیکربندی ساده تر نسبت به سیستم های تلفنی سنتی و امکان یادگیری تنظیمات توسط کاربر بدون نیاز به نصاب
  2. امکان تعریف بی نهایت شماره داخلی
  3. امکان افزایش تعداد خطوط تلفن شهری جهت اتصال به سیستم بدون نیاز به تعویض یا ارتقای کل سیستم و سرور و تنها با تغییر برخی قطعات جزئی
  4. گزارش‌گیری‌های پیشرفته، مدیریت آسان، تنظیم و پیکربندی تلفن‌ها با استفاده از رابط گرافیکی تحت وب
  5. امکان پاسخگویی داخلی ها بر روی کامپیوتر و موبایل (سیستم عامل آندروید و آیفون)
  6. کاهش هزینه های تلفنی در حد به صفررساندن آن‌ها حتی اگر چندین دفتر و شعبه در کشورهای مختلف دنیا داشته باشید
  7. امکان اتصال بخش‌های مختلف یک مجموعه به سیستم و ایجاد ارتباطات یک پارچه در نقاط مختلف ایران و جهان
  8. امکان تعریف و ساختن چندین پاسخگوی خودکار بر اساس شرایط مختلف
  9. عدم نیاز به سیم کشی مجزا و استفاده از شبکه کامپیوتری موجود و یا ارتباط وایرلس در مکان‌های خاص
  10. بدون قفل بودن و رایگان بودن هسته نرم افزار سیستم تلفنی ویپ و امکان افزودن امکانات متنوع توسط برنامه‌نویسان
  11. امکان تنظیم ساعت های مختلف برای پخش پاسخگو های مختلف
  12. تعریف و ساخت چندین صندوق پست صوتی برای دریافت پیام ها و ضبط تماس ها
  13. امکان ارسال پیام های ضبط شده صندوق پست صوتی به ایمیل
  14. امکان تعریف صندوق پست صوتی برای هر داخلی و کاربر در صورت عدم پاسخگویی داخلی
  15. امکان تعریف شماره‌های داخلی به صورت گروهی
  16. امکان ارائه خدمات پشتیبانی توسط کارشناسان دنتآل به صورت آنلاین و از راه دور و عدم نیاز به مراجعه حضوری در بیشتر مواقع
  17. امکان تعریف نحوه ی زنگ خوردن داخلی ها و در صورت عدم پاسخگویی فوروارد شدن داخلی ها
  18. ضبط کلیه مکالمات و تعریف ضبط خودکار مکالمه برای هر داخلی
  19. دارای سیستم  انتظار مکالمه ، پخش آگهی
  20. امکان رمز گزاری برای تماس های خروجی
  21. پشتیبانی از کالر آی دی
  22. کیفیت بسیار بالای انتقال صدا در هنگام مکالمه با تلفن‌های پیشرفته و HD
  23. پشتیبانی از خطوط تلفن معمولی مخابرات و خطوط E1
  24. امکان تعریف داخلی فکس برای دریافت فکس و ارسال فکس به ایمیل
  25. لیست گزارش تماس ها
  26. بررسی وضعیت تماس ها به صورت آنلاین
  27. انتقال تماس ها با امکان ایجاد شرط‌های مختلف
  28. تعریف شماره موبایل و خط تلفن معمولی به صورت داخلی
  29. پاسخگویی داخلی ها بر روی بستر اینترنت
  30. امکان توسعه و تولید نرم‌افزار جهت اتصال به سیستم‌های CRM، مدیریت مطب و کلینیک و بهبود ارتباط کاربران با بیماران و مشتریان
  31. سیستم بوق آزاد برای دریافت بوق آزاد و تماس به تلفن های شرکت از بیرون سازمان
  32. اتاق کنفرانس برای صحبت گروهی
  33. امکان گرفتن دسترسی برای تماس خروجی از یک داخلی
  34. امکان سیستم چت درون سازمانی برای انتقال فایل و پیام
  35. امکان اتصال به دوربین برای مکالمه تصویری
  36. امکان اتصال به آیفون‌های تصویری تحت شبکه
  37. امکان تعریف پیام‌های از پیش ضبط شده مانند توصیه‌های دندانپزشکی، مراقبت‌های درمانی و پاسخگویی به پرسش‌های متداول
  38. قابلیت ثبت نوبت خودکار از طریق تلفن
  39. امکان استفاده از گوشی‌های معمولی در صورت نیاز
  40. حفظ شماره داخلی در صورت جابجا کردن تلفن به هر نقطه از مجموعه زیرا تنظیمات شماره داخلی روی خود گوشی تلفن ذخیره می‌شود.
  41. قابلیت فیلتر کردن تماس‌های ورودی و خروجی و ایجاد دسترسی‌های امنیتی برای داخلی‌های مختلف
  42. امکان گزارش‌گیری‌های پیشرفته و محاسبه هزینه تماس
  43. ایجاد صف تماس و اعلام تعداد افراد منتظر در صف
  44. امکان ضبط و تغییر پیام‌های پیش‌‌فرض سیستم توسط اپراتور
  45. امکان تغییر موزیک‌ها و نواهای انتظار و بوق‌ها با موزیک‌های دلخواه
  46. و هر آنچه از یک ارتباط تلفنی ایده‌ال در ذهن شما وجود داشته باشد…